Εγγραφή στο Newsletter - Μην εμπιστεύεστε τα Social Media!

ΜΠΟΡΝΤΕΛΟΝ Η ΕΛΛΑΣ 

Κλεάνθης Γρίβας

15 Οκτωβρίου 2022

 

Ο παιδοβιασμός εξωραΐζεται εξουσιαστικά όταν αποδίδεται ως παιδοφιλία και επιβραβεύεται υπουργικά, με την προσφορά BONUS (Ποσοστό Αναπηρίας 20-30%), με απόφαση του μαθηματικού κ. Γεώργιου Κουτρουμάνη, που ανέλαβε το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης (2011) διά της συνήθους οδού των υπουργοποιήσεων. 

Στον Ενιαίο Πίνακα Προσδιορισμού Ποσοστού Αναπηρίας (Π.Α.) του 2011, διαβάζουμε:

(ΦΕΚ, Τεύχος Δεύτερο – Αρ. Φύλλου 2611  –  8 Νοεμβρίου 2011, σελ. 38170) 

"Εξάλλου, στις διαταραχές έξεων και παρορμήσεων υπάγονται οι εξής:

  • Παθολογική ενασχόληση με τυχερά παιγνίδια - Π.Α.: 20-35%
  • Πυρομανία - Π.Α.: 20-35%
  • Κλεπτομανία - Π.Α.: 20-35%
  • Τριχοτιλλομανία - Π.Α.: 20-35%

       Πρόγνωση δυνητικά καλή 

Τέλος, οι σεξουαλικές διαστροφές ταξινομούνται οι εξής: 

  • Φετιχισμός - Π.Α.: 20-30%
  • Παρενδυτικός φετιχισμός - Π.Α.: 20-30%
  • Επιδειξιμανία - Π.Α.: 20-30%
  • Ηδονοβλεψία - Π.Α.: 20-30%
  • Παιδοφιλία - Π.Α.: 20-30%
  • Σαδομαζοχισμός - Π.Α.: 20-30%

      Πρόγνωση δυνητικά καλή"

Μετά απ’ αυτό, δεν θα προκαλούσε καμμιά έκπληξη και η τυπική νομιμοποίηση της οφθαλμοπορνείας και του ζωοβιασμού (ή κτηνοβασίας), συμπεριφορές για τις οποίες θα πρέπει να προβλεφθούν και τα αντίστοιχα bonus (ή επί το πολιτικώς ορθότερο, «Ποσοστά Αναπηρίας», Π.Α.). 

  • Μέχρι πριν από λίγα χρόνια, η οφθαλμοπορνεία (κοινώς, «μπανιστήρι») συνιστούσε ποινικό αδίκημα και ηθική απαξία και αντιμετωπίζονταν ως διαστροφή. Σήμερα, η οφθαλμοπορνεία έχει «νομιμοποιηθεί» κοινωνικά μέσω της μόδας των onlyfans στο διαδίκτυο και έχει αναχθεί σε κορυφαία κερδοσκοπική δραστηριότητα για όσες και όσους ατάλαντους αξιολύπητους διαθέτουν τα κατάλληλα προς έκθεση σωματικά «προσόντα» και τα αντίστοιχα σ’ αυτά διανοητικά «προσόντα». Το onlyfans «είναι περισσότερο γνωστό για την πορνογραφία» - http://www.kathimerini.gr/ 
  • Μέχρι σήμερα, η κτηνοβασία (επί το πολιτικώς ορθότερο «σεξουαλική ζωοφιλία») συνιστά ποινικό αδίκημα και ηθική απαξία. Και αντιμετωπίζεται αφενός ως διαστροφή και αφετέρου ως ποινικά κολάσιμη πράξη. Αλλά, σήμερα εμφανίστηκε στη Γερμανία (μια χώρα όπου είναι παράνομη κάθε σεξουαλική πράξη με ένα ζώο) ένα νέο «κίνημα»(!!!) που οι συμμετέχοντες απαιτούν από την κυβέρνηση να νομιμοποιήσει τις διαστροφές τους, υποστηρίζοντας το «δικαιώμά τους» (!!!) να κάνουν σεξ με ένα ζώο, μια συμπεριφορά που είναι γνωστή ως κτηνοβασία ή ζωοβιασμός, αλλά τείνει να εξωραϊστεί από τους οπαδούς της από το «πολιτικώς ορθότερο», «σεξοζωοφιλία». 

Προφανώς σε μια εποχή καθολικής σύγχυσης: 

  • Μπορεί εύκολα διάφοροι κοινωνιοπαθείς να συγχέουν την ομοφυλοφιλία, μια σχέση μεταξύ συναινούντων ενηλίκων, η οποία δεν έχει τίποτα το κοινό με τις αποκρουστικές συμπεριφορές όπως ο βιασμός (παιδιών, γυναικών και ανδρών) και ο ζωοβιασμός.
  •  
  • Αυταπόδεικτα, όλες οι ως άνω δραστηριότητες, είναι αδύνατο να νομιμοποιηθούν στο πλαίσιο μιας κοινωνίας που εξακολουθεί να ενδιαφέρεται για την ύπαρξή της ως τέτοια: πρέπει να παραμείνουν διαστροφές, συνώνυμες με τον βιασμό οποιασδήποτε μορφής, που πρέπει να θεωρούνται και να αντιμετωπίζονται επί το αυστηρότερο «όχι απλώς ως αδικήματα αλλά ως ατιμωτικά εγκλήματα, πράξεις βδελυρές, διοικητικά και δικονομικά ανιχνεύσιμες και κολάσιμε, εγκλήματα που δεν παραγράφονται ποτέ».

«Η εξάλειψη αυτών των αποτρόπαιων μορφών της βίας προϋποθέτει: Tον «θεσμοποιημένο έλεγχο της κρατικής εξουσίας από τις κοινωνικές δυνάμεις. Την απόλυτη διαφάνεια και δημοσιότητα. Και την κατάργηση των «στεγανών» που τις προστατεύουν». (Κυριάκος Σιμόπουλος)

 Κάθε κοινωνία υπό διάλυση, ζει με ένα πλήθος «υποκατάστατων»: 

  • Η εξάρτηση κάποιων διεστραμμένων ατόμων από τα πορνό στο διαδίκτυο συγχέεται με το «δικαίωμα της επιλογής». Αλλά, δεν είναι δικαίωμα. 
  • Ο παιδοβιασμός ειδικά, ο βιασμός γυναικών και ανδρών γενικά, και ο ζωοβιασμός (κτηνοβασία) προβάλλονται ως «δικαιωματικές» συμπεριφορές. Αλλά δεν είναι δικαιώματα. 
  • Η φροντίδα για τα παιδιά συγχέεται με την καταστροφή της υγείας τους με τον βομβαρδισμό τους με τοξικά τρόφιμα, φάρμακα και «εμβόλια». Αλλά, δεν είναι φροντίδα. 
  • Η φυσική διατροφή συγχέεται με την σκοπούμενη υποκατάστασή της από τη γενικευμένη διατροφή των ανθρώπων με ζωύφια, σκουλήκια, αράχνες, σκορπιούς και ανακυκλωμένα πτώματα (κανιβαλισμός) που προβάλλεται ως «μέτρο αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής. Αλλά, δεν είναι διατροφή. 

Ασυγχώρητα αδαείς, αυτόπτες μάρτυρες και θύματα ενός πολέμου κατά της ανθρωπότητας που προβάλλεται ως «υπεράσπισή» της, παραμένουμε εσαεί «εν συγχύσει, αθώοι», βάζοντας χαζοχαρούμενοι το κεφάλι μας στον πάγκο του χασάπη, όταν αποδεχόμαστε ή υπερασπιζόμαστε –ανάμεσα στ’ άλλα– ως «δικαιώματα» αποκρουστικές συμπεριφορές που σηματοδοτούν μια πορεία διάλυσης της κοινωνίας.

Ας έχουμε κατά νου ότι ο βιαστής δεν γεννιέται, γίνεται. Χάρη στην ανοχή, την αδιαφάνεια των θεσμών και την αδιαφορία μιάς κοινωνίας που έπαψε να ενδιαφέρεται για την ύπαρξή της. 

«Εξόριστε ποιητή, στον αιώνα σου λέγε τι βλέπεις;» 

  • Βλέπει τους αυτοδιορισμένους αποκλειστικούς κατόχους της ερμηνείας των ανεξιχνίαστων μεταφυσικών «βουλήσεων» του ενός και μοναδικού «αληθινού θεού», με εμβληματικό σύμβολό τους την Πυρά
  • Βλέπει τους αυτοδιορισμένους αποκλειστικούς κατόχους των μεταφυσικών «νόμων» της «καθαρότητας της φυλής και του αίματος», με εμβληματικό σύμβολό τους, το Άουσβιτς. 
  • Βλέπει τους αυτοδιορισμένους αποκλειστικούς κατόχους των μεταφυσικών «νόμων» της ιστορίας, με εμβληματικό σύμβολό τους το Γκουλάγκ. Και, τέλος, 
  • Βλέπει τους αυτοδιορισμένους αποκλειστικούς κατόχους ορισμένων φαιδρών μεταφυσικών «νόμων» της επιστήμης και της υγείας, με αποκλειστικό σύμβολό τους μια ιδιότυπη «καταναγκαστική ιατρική» που θεραπεύει την υγεία ως «αρρώστια», προς όφελος του φαρμακοβιομηχανικού Καρτέλ και των ιδίων.. 

Και στις τέσσερις περιπτώσεις, το πρόβλημα είναι κοινό: Η βία. Η βία μιας (εγκληματικής και εγκληματογενούς) εξουσίας που θυσιάζει εκατομμύρια ανθρώπους, επικαλούμενη μια χιλιαστική υπόσχεση «σωτηρίας» τους, παρακάμπτοντας το (διαρκώς επαναλαμβανόμενο και επιβεβαιωνόμενο) ιστορικό δίδαγμα ότι «πίσω από κάθε ‘σωτήρα’ βαδίζει ένας δήμιος» (Samuel Johnson).

Κλεάνθης Γρίβας

 

 

 ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ

ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ. Φύλλου 2611 - 8 Νοεμβρίου 2011

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

Αριθμ. Φ. 11321/οίκ.26012/1718

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Αθήνα, 31 Οκτωβρίου 2011

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΗΣ

 

Σελίδα 30170

Στις διαταραχές έξεων και παρορμήσεων υπάγονται οι εξής: 

  • Παθολογική ενασχόληση με τυχερά παιγνίδιαΠ.Α.: 20-35%
  • Πυρομανία – Π.Α.: 20-35%
  • Κλεπτομανία – Π.Α.: 20-35%
  • Τριχοτιλλομανία – Π.Α.: 20-35%

       Πρόγνωση δυνητικά καλή 

Τέλος, οι σεξουαλικές διαστροφές ταξινομούνται οι εξής: 

  • Φετιχισμός – Π.Α.: 20-30%
  • Παρενδυτικός φετιχισμός – Π.Α.: 20-30%
  • Επιδειξιμανία – Π.Α.: 20-30%
  • Ηδονοβλεψία – Π.Α.: 20-30%
  • Παιδοφιλία – Π.Α.: 20-30%
  • Σαδομαζοχισμός – Π.Α.: 20-30%

       Πρόγνωση δυνητικά καλή